برای مشاهده تمامی فایل ها کلیک کنید

مزایای خرید باغ ویلا در اطراف تهران

مزایای خرید باغ ویلا در اطراف تهران : کیفیت زندگی در سلامت روح و جسم انسان تاثیر به‌سزایی دارد.

آلودگی، دود و ترافیک معضل‌ هایی هستند که متاسفانه در زندگی شهری مدام، زندگی و سلامت مردم را تهدید میکنند.

پیشرفت بشر در کنار تمام مزایایش سبک زندگی را به سمت صنعتی شدن میبرد و روز به روز از طبیعت فاصله می‌گیرد.

مردم شهر تهران نیز به واسطه جمعیت بالا، کارخانه‌های صنعتی و وسایل نقلیه‌های غیر استاندارد از آلودگی هوای این شهر رنج می‌برند.

با کمی مطالعه در مبحث روانشناسی محیط متوجه خواهیم شد که پارامترهای فیزیکی همچون نوع طراحی محیط اطراف، میزان فضای سبز و ….. بر رفتار انسان تاثیر ویژه‌ای دارند.

هر فردی در دنیا به ۲ تا ۴ متر مربع فضای سبز نیاز دارد تا با کمبود اکسیژن و مشکلات جسمی و روانی رو به رو نشود، پس وجود فضای سبز در محل زندگی امری ضروری محسوب می‌شود.

شهریار و ملارد به واسطه طبیعت زیبا و دلنشین به تفرجگاه مناسبی برای پایتخت نشینان تبدیل شده‌اند.

در سال‌های اخیر ساخت باغ ویلا های بسیار لوکس در این مناطق بسیار رواج پیدا کرده زیرا مردم از نقش بسیار پر رنگ فضای سبز بر سلامت جسم و روح آگاه شده‌اند. زندگی در میان طبیعت با برخورداری از امکانات شهری و رفاهی، در مناطق اطراف تهران مانند شهریار و ملارد، ممکن است.

باغ ویلا های ساخته شده در این مناطق از امکانات بسیار بالایی برخوردار هستند.

محوطه سازی‌های فوق العاده زیبا با استفاده از درختان مثمر میوه و زینتی که علاوه بر مفید بودن نمای بسیار زیبایی را ایجاد کرده‌اند.

نورپردازی‌های صورت گرفته، مهندسی شده و حرفه‌ای هستند و مهمانی‌های خانوادگی شبانه را با شکوه‌تر خواهد کرد.

استخرهای مجهز، آلاچیق، زمین بازی و امکانات رفاهی و شهری از دیگر مزایای باغ ویلا در شهریار و اطراف تهران هستند.

امنیت از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا بیشتر باغ ویلا ها در این مناطق در روزهای عادی سال، خالی از سکنه هستند و باید به امنیت آنها توجه ویژه‌ای داشت.

بزرگترین مزیت خرید باغ ویلا کم بودن فاصله این مناطق از شهر تهران است.

فاصله ۳۰ کیلومتری شهریار از شهر تهران و آب و هوای فوق العاده این شهرستان، بیشتر ویلا داران در شمال کشور را مجاب کرده تا تفرجگاه خود را از مسافت‌های طولانی و ترافیک های غیر قابل تحمل به شهرستان‌های اطراف تهران تغییر دهند.

رعایت استانداردهای لازم در ساخت باغ ویلا های واقع در شهریار و ملارد نیز در این زمینه بی‌تاثیر نیست.

در سال‌های اخیر شاهد ساخت و خرید باغ ویلا های لوکس و زیبا در شهریار و قابل قیاس با باغ ویلا های خارج از کشور بوده‌ایم که پایتخت نشینان را برای خرید باغ ویلا به شهریار و ملارد کشانده است.

در نهایت باید گفت که داشتن باغ ویلا در شهرستان‌ های اطراف تهران هم به سلامت جسم و روح کمک خواهد کرد و هم شما را از ترافیک‌های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات خواهد داد.

جهت مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان ملکبین ( برند تخصصی خرید باغ ویلا در اطراف تهران ) می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

09127661066 – علیرضا صناعی

نوشته های مرتبط

فردوسیه شهریار

فردوسیه شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد.این شهر طی اقدامات رئیس شورای وقت امیر یقین لو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *