برای مشاهده تمامی فایل ها کلیک کنید

فردی در شهریار که در آمدش از شهرداری بیشتر است

به گزارش خرنگار مهر، نورالله طاهری پیش از ظهر پنج شنبه در شورای اداری شهرستان شهریار که با حضور انوشیروان محسنی بندپی برگزار شد اظهار داشت:

هیچ کارخانه ای در سال ۹۷ و ۹۸ بسته نشده و مشکلات واحدهای صنعتی را مرتفع کرده ایم.

طاهری افزود: در شهرستان شهریار طرح های عمرانی در قالب ۱۴۵۰ میلیارد تومان در دست اجرا داریم و سرآمد پروژه های شهریار پالایشگاه شیر است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه امسال ۱۰ مدرسه با ۱۸۰ کلاس در شهرستان شهریار تحویل داده شد و در کنار این موارد افتتاح شهرک صنعتی شهریار را شاهد خواهیم بود گفت:

امسال ۵۰ هکتار گلخانه تعهد کردیم که در شهرستان عملیاتی کردیم و تاکنون ۱۲ هکتار اجرایی شده است.

فرماندار شهریار در خصوص اجرای طرح قطار حومه ای نیز بیان داشت: اجرای قطار حومه ای با وجود اقدامات خوبی که صورت گرفته اما با کندی پیش می رود و بیمارستان امام خمینی شهریار با مطالبه گری که داشتیم شرایط خوبی دارد و اما برای بهره برداری از این بیمارستان که آبروی شهرستان است نیاز به حمایت دارد.


طاهری عنوان داشت: امروز به واسطه مبارزه با دلالان زمین مورد هجوم تبلیغاتی قرار گرفته ایم شهریار باید بالای هزار میلیارد درآمد داشته باشد اما امروز فردی را شناسایی کردیم که درآمدش بیشتر از شهرداری شهریار است.

نوشته های مرتبط

فردوسیه شهریار

فردوسیه شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد.این شهر طی اقدامات رئیس شورای وقت امیر یقین لو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *