برای مشاهده تمامی فایل ها کلیک کنید

خرید باغ ویلا در شهرک والفجر شهریار

خرید باغ ویلا در شهرک والفجر شهریار : داشتن ویلا در شهرک ولفجر شهریار به دور از آلودگی های تهران به دلیل وجود فضای سبز و باغ های بسیار می تواند هرکسی را وسوسه کند.

سرسبزی و طراوت در هر جا که باشد، امید به زندگی و شور و شوق را به همراه خواهد داشت.

مناطق متعددی در ایران با پوشش گیاهی منحصر به فرد خود، شهرت یافته اند.

شهرستان شهریار نیز به نوبه خود، یکی از این مناطق است که از آن به دلیل وجود جاذبه های طبیعی و روستاهای زیبا، به عنوان خوش آب و هواترین منطقه تهران یاد می شود.

در ایران، کمتر کسی در مورد شهرک ویلایی والفجر شهریار نشنیده است و علت این امر، شهرت این منطقه به ویلاهای شیک، متنوع و زیبای آن است. شهرک والفجر که یکی از مناطق قدیمی شهریار به شمار می آید، از این قاعده مستثنا نیست به حدی که خرید و فروش باغ ویلا در این منطقه، ساکنان آن را به ساخت انواع باغ ویلای لوکس، ترغیب نموده است.

ساخت این باغ ویلاها، علاوه بر افزایش زیبایی منطقه، از غلظت مواد آلاینده در هوا کاسته است.

به علاوه اینکه درختان چنار این منطقه شهرت فراوانی یافته اند و وجود همین درختان موجب شده تا اثری از آلودگی هوا در این منطقه وجود نداشته باشد.

هر باغ ویلا در شهرک ولفجر شهریار، قیمت خاص خود را دارد که متراژ، امکانات رفاهی و تفریحی، انشعابات برق، گاز، آب و همچنین محوطه و زیباسازی آن اعم از درختان مثمر، درختان زینتی، گل کاری، چمن کاری و تجهیزات دیگر، در قیمت گذاری آن تاثیرگذار خواهند بود.

کسانی که قصد خرید باغ ویلای ارزان، در اطراف تهران و شهریار را دارند، نباید نسبت به باغ ویلا های شهرک والفجر شهریار بی تفاوت باشند.

از آن جایی که در ورودی این شهرک بخش نگهبانی واقع شده است و از گشت شب نیز برخوردار است، لذا امنیت شهرک ولفجر شهریار تضمین شده و نگرانی از این بابت وجود نخواهد شد.

همین امر به محبوبیت این منطقه برای خرید و فروش باغ ویلا افزوده است تا جایی که افراد زیادی ترجیح می دهند تا در این منطقه سرمایه گذاری نمایند.

خرید باغ ویلا در شهرک والفجر شهریار – ملکبین

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *