برای مشاهده تمامی فایل ها کلیک کنید

خرید باغ ویلا در شهرک تیسفون شهریار

آشنایی با منطقه ویلایی تیسفون

خرید باغ ویلا در شهرک تیسفون شهریار – به جرات می‌توان اینگونه بیان نمود که در بین تمامی مناطق باغ ویلایی در غرب استان تهران شهرک ویلایی تیسفون شهریار از قدمت و اثرگذاری بیشتری برخوردار می‌باشد.

این شهرک باغ ویلایی حدود 45 سال پیش بنا شده  دارای سند هایی تفکیکی به صورت عرصه و اعیان می‌باشد.

کاربری ملک‌های شهرک تیسفون شهریار منطقه به صورت باغ ویلا بوده و از این نظر در منطقه بی نظیر و بی رقیب می‌باشد.

کاربری ذکر شده موجب گردیده تا سازندگان متعددی در این منطقه شروع به فعالیت کنند و سازه هایی در خور و مدرن را طراحی و ایجاد نمایند.

اکثر کوچه‌های این منطقه دارای نگهبانی 24 ساعته بوده که موجب افزایش امنیت شهرک تیسفون شده است .

موقعیت مکانی شهرک تیسفون شهریار

شهرک تیسفون از نظر موقعیت مکانی واقع در جاده شهریار به ملارد بوده و دقیقا در جنوب شهرک اندیشه فاز 1 واقع شده است.

در دو طرف بلوار ورودی چنارهای کهنسال به چشم می‌خورد که هر بیینده ای را به تحسین وا می‌دارد ، مناظر بکر این منطقه در فصول بهار تا زمستان بسیار شگفت انگیز می‌باشد .

دسترسی

شهرک تیسفون با دسترسی به تمامی مراکز رفاهی همچون ، بیمارستان نور شهرک صدف ، بیمارستان سجاد شهریار ، درمانگاه کسری در فاز 1 اندیشه ، مراکز خرید ستاره بهشت ، باغ رستوران‌های تچرا ، تخت جمشید و …. موقعیتی بسیار ایده آل جهت سکونت دائم می‌باشد

توجیه اقتصادی خرید باغ ویلا در شهرک تیسفون شهریار

این منطقه با ارزش افزوده در خور و فوق العاده ای که دارا می‌باشد ، بدون شک موقعیتی بسیار ایده آل جهت سرمایه گذاری پربازده در لوکیشنی بی نظیر می‌باشد.

با توجه به اجاره ساخت و ساز در این منطقه و باز بودن دست سازندگان مجموعه ملکبین این منطقه را جهت خرید به شما پیشنهاد می‌دهند .

قیمت باغ ویلا در شهرک تیسفون شهریار

در تاریخی که مقاله به رشته تحریر درمی آید ، ارزش هر قطعه 1000 متری در این منطقه حدود 2 میلیارد و ویلا های ساخته شده که دارای تمامی امکانات می‌باشند حدود 4 میلیارد تومان می‌باشد.

بدون شک اگر در مناطق شمالی تهران زندگی می‌کنید از دیدن این قیمت‌ها متعجب خواهید شد ، چرا که با فروش 1 واحد آپارتمان در منطقا شمالی تهران به راحتی می‌توانید ویلایی 1000 متری با درحتانی کهنسال و منطقه ای ویلایی نشین خریداری نمائید .

نوشته های مرتبط

باغ ویلا با نگهبانی

باغ ویلا با نگهبانی همان طور که می‌دانید امروزه باغ ها و ویلاهایی هستند که در آن مراسم و مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *