برای مشاهده تمامی فایل ها کلیک کنید

خرید باغ ویلا در شهریار

خرید باغویلا در شهریار : استان تهران با وجود آب و هوای آلوده در اطراف خود دارای مناطقی خوش آب و هوایی می باشد که اخیرا بستر مناسبی برای ساخت باغویلا شده اند.

شهریار یکی از مناطق اطراف استان تهران است که می توانیم آن را از نظر بافت شهری به دو دسته تقسیم نماییم:

  1. بخش مدرن و باغی
  2. بخش مدرن و شهری

مشاوران با تجربه مجموعه ملکبین با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغویلا در شهریار آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

ما به واسطه فعالیت چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغویلا در شهریار تجربه خوبی را کسب نموده و قصد داریم تا در این مقاله نکاتی در مورد خرید باغویلا در شهریار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم تا با اطمینان کامل باغویلا ی مورد نظر خود را بررسی کرده و خرید نمایید تا در سال های آتی دچار مشکل نشوید.

بخش مدرن و باغی

این بخش شامل شهرک های کردزار، والفجر، تیسفون، وحیدیه، باغستان، کردامیر، یبارک و… می باشد.

از بهترین شهرک هایی که شما می توانید اقدام به خرید باغویلا نمایید شهرک والفجر و تیسفون است. تجریه ثایت کرده است که این شهرک ها از محبوبیت خوبی نزد پایتخت نشینان برخوردار هستند.

این شهرک های ویلا نشین دارای مزیت های فراوانی می باشند از جمله دارا بودن تمام انشعابات قانونی (گاز، برق، آب) و امنیت مثال زدنی، نگهبانی 24 ساعته و دسترسی آسان به مرکز شهر ، همچنین باید بدانید که مساحت زمین های این مناطق از 1000 متر  شروع میشوند و برآورد میشود که برای خرید باغویلا در این مناطق حداقل مبلغی حدود 900 میلیون لازم است.

یکی دیگر از شهرک های شهریار که نظر زیادی از خریداران رابه دلیل دسترسی راحت و موقعیت فرهنگی به خود جلب کرده است شهرک کردزار می باشد.

قیمت های این مناطق مطابق با متراژ ملک، موقعیت مکانی، دارا بودن سند و پایان کار شهرداری، مجوز ها ، انشعابات و…متغیر می باشد و بیشتر آن ها بالای 300 میلیون می باشند.

همچنین مناطق کردامیر، وحیدیه، یبارک هم نسبت به دیگر مناطق شهریار دارای ارزش ملکی خوبی هستند و در لیست باغویلا های مجموعه ملکبین باغویلا های زیادی در این مناطق ثبت شده است.

بخش مدرن و شهری

این بخش هم شامل اندیشه(فاز1 تا فاز 4)، ولیعصر، عباس آباد و… می باشد.

از نکات مهمی که شما مشتریان عزیز باید در خرید باغویلا ، باغ و باغچه در مناطق اطراف استان تهران از جمله شهریار، محمدشهر ، ملارد در اولویت قرار دهید اسنادهای معتبر ، فاکتورهای مکانی، مجوزها و موقعیت آینده می باشد.

موقعیت محلی و دسترسی به امکانات رفاهی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باغویلا باید مورد توجه قرار گیرد.

شهریار به واسطه فاصله 30 کیلومتری از شهر تهران بستر مناسبی برای ساخت باغویلا در اطراف تهران میباشد.

در سال های اخیر شهریار برای ساخت باغویلا ، مورد توجه بسیاری از پایتخت نشینان قرار گرفته است.

باغویلا های شهریار از نظر موقعیتی به سه دسته تقسیم میشوند:

باغویلا های مجموعه ای

باغویلا های مجموعه ای در مقایسه با شهرک های ویلایی در دسته دوم قرار میگیرند اما از امکاناتی مانند درب های ورودی،کوچه های اختصاصی و همچنین سرایداری برخوردار می باشند که این موارد برای  بیشتر مشتریان ما در مجموعه ملکبین بسیار حائز اهمیت می باشد.

در شهریار باغویلا های مجموعه ای بسیاری وجود دارد که در ابتدا باغ های بزرگی بوده اند که بعدها به قطعات 1000 یا 500 متری تقسیم شده اند.

سند های املاک در این مجموعه بیشتر به صورت تک برگ می باشد.

شهرک های باغویلایی

شهرک های باغویلایی از مناطق محبوب خریداران به شمار میروند.

اغلب کسانی که برای خرید باغویلا مراجعه می کنند ، ترجیح میدهند که باغویلا های مد نظرشان در شهرک های ویلایی واقع شده باشند،اما به دلیل قیمت بالای باغویلا در این شهرک ها،فقط افراد خاصی موفق به خرید در این نقاط میشوند.

شهریار دارای چندین شهرک باغویلایی میباشد که میتوان به عنوان مثال به شهرک تیسفون اشاره کرد که یکی از ویژه ترین شهرک های شهریار میباشد.

در این شهرک سند املاک به صورت شش دانگ بوده و بیشتر قطعات 1000 متری هستند و از امکانات خوبی برخوردارند.

باغویلا در محیط مسکونی

باغویلا های ساخته شده در شهریار بیشتر در اطراف محیط های مسکونی واقع شده اند.

روند ساخت این باغویلا ها به این صورت بوده که در ابتدا باغ میوه بودند و بعد از ارزشمند شدن زمین ها، منطقه ویلایی نیز در این باغ ها ساخته شده است.

وضعیت انشعابات باغویلا نیز از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انشعابات باغویلا باید به صورت کامل و قانونی باشد.

بحث سند و مدارک و اصالت ملک نیز بسیار مهم است.

ما در مجموعه ملکبین با داشتن کادری مجرب ، مشتریان خود را در این زمینه راهنمایی کرده و سریع ترین و بهترین راه را برای حل اینگونه مسائل ، پیشنهاد میکنیم.

مشاوره ی رایگان با کارشناسان ملکبین از طریق شماره همراه زیر امکان پذیر می باشد:
علیرضا صناعی ( مدیریت مجموعه ملکبین ) : 09127661066
نوشته های مرتبط

6 هزار خانه میلیاردی معامله شد

بر اساس اعلام بانک مرکزی در اردیبهشت ماه امسال ۱۲ هزار و ۱۲۸ فقره واحد مسکونی معامله شد که نیمی از آنها کمتر از ۹۰۰ میلیون تومان قیمت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *