برای مشاهده تمامی فایل ها کلیک کنید

ساختمان مدیریت بحران در باغستان شهریار

باغستان شهریار : حسن رنجبر در حاشیه مانور انفجار که با مدیریت شهرداری شهر باغستان و همکاری تمامی ادارات خدمات رسان و با حضور محمد رضا عبد العلی معاون فنی عمرانی فرمانداری، حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی امام جمعه شهر باغستان، قربانی مسئول مدیر بحران فرمانداری شهریار در پل بادامک برگزار شده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر از احداث ساختمان مدیریت بحران در این شهر خبر داد.

وی آمادگی برای مدیریت بحران را یکی از نیازهای فعلی هر شهری عنوان کرد و در رابطه با برنامه‌های شهرداری باغستان پیرامون این موضوع گفت :

امروز ما مدیریت بحران در شهر نداریم و قطعاً در فرمانداری شهرستان نیز وجود ندارد و اگر حادثه‌ای رخ دهد برنامه‌ای برای مدیریت آن وجود ندارد.

این موضوع می‌تواند حادثه را به بحران تبدیل نماید که دراین راستا شهرداری باغستان برنامه مدونی را برای توجه به این موضوع در دستور کار خود قرار داده است.

رنجبر ادامه داد :

شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان با هماهنگی‌های انجام شده هم اکنون یک سوله بحران را در دست ساخت دارد و که ساختمان مدیریت بحران نیز در کنار این سوله احداث خواهد شد.

این پروژه تأمین اعتبار شده و نقشه آن آماده است و امیدواریم که این محل مرکزیتی برای برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه‌ها و مدیریت حوادث باشد.

شهردار باغستان احداث ۳ ایستگاه آتش نشانی را یکی از اقدامات کم نظیر، مهم و مورد نیاز شهر برشمرد و افزود:

شهر باغستان تاکنون از ۲ ایستگاه آتش نشانی برخورد ار بود که ساخت و تجهیز ۳ ایستگاه آتش نشانی نیز عملیاتی شد.

این افزایش مراکز خدمات ایمنی نه تنها در شهرستان بلکه در کشور نیز کم نظیر بوده است و امید است با توجه به این موضوعات مهم امنیتی مباحث پیشگیری، مدیریت و افزایش سرعت عمل در حوادث را به حد مطلوبی ارتقا دهیم و از تبدیل شدن حوادث به بحران تا حد ممکن جلوگیری به عمل آید.

وی در پایان از سازمان‌های آتش نشانی استان تهران که در حادثه آتش سوزی کارگاه تولید پالت در کنار آتش نشانان شهرداری قدس بوده و کمک‌های قابل توجهی را نمودند قدردانی و تشکر نمود.

نوشته های مرتبط

کردامیر شهریار

کردامیر شهریار کردامیر شهریار یکی از روستاهای قدیمی شهریار می باشد که با وجود ویلا های لوکس و زیبا در آن تلفیقی

فردوسیه شهریار

فردوسیه شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد.این شهر طی اقدامات رئیس شورای وقت امیر یقین لو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *